FRIs store havedag

  • Kampagnesite
  • Trailer

MED FOKUS PÅ HAVESTOLTHED OG FÆLLESSKBA OMKRING HAVEN, SKULLE KAMPAGNEN INVOLVERE TV 2 FRIS SEERE OG INTRODUCERE ET NYT EVENT PÅ KANALEN.

IDÈ-INDSAMLING

INDEN SELVE LANCERINGSKAMPAGNEN GIK I LUFTEN, BAD VI TV 2 FRIS SEERE OM AT SENDE ALLE DERES HAVETIPS IND TIL EVENTETS HAVEEKSPERTER.  IDEERNE BLEV SENERE TIL ‘SEERNES DRØMMEHAVE’. EN HAVE SOM SKULLE DYSTE MOD 7 DRØMMEHAVER, DESGINET AF DANMARKS DYGTIGSTE HAVEDESIGNERE, TIL FRIS STORE HAVEDAG.
SE UDVALGT MATERIALE HER.

LANCERINGSKAMPAGNEN

LANCERINGSKAMPAGNEN FOKUSEREDE PÅ AT SKABE OPMÆRKSOMHED OMKRING ET NYT EVENT PÅ TV 2 FRI OG PÅ DYSTEN MELLEM ‘SEERNES DRØMMEHAVE’ OG DANMARKS DYGTIGSTE HAVEDESIGNERE.
SE UDVALGT MATERIALE HER.