KNÆK CANCER 2017

  • Instagram
  • Print
  • Event
  • Kampagnesite
  • TV
  • Trailer

I 2017 skulle danskerne være med til at gøre Knæk Cancer til en folkesag, så der kunne indsamles flest muligt penge til forskning, forebyggelse og patientstøtte.

ON AIR

Trailerne og on screen graphics elementerne havde en fælles opfordring til danskerne: Vær med til at gøre en forskel

KNÆK CANCER LANCERINGSTRAILERE

#KNÆKCANCERBLOMST TRAILER

PIN TRAILER

EN FLÆNGE I HIMLEN TRAILER

GENSYN MED RIGETS BØRN TRAILER

TOPPEN AF POPPEN KNÆKKER CANCER TRAILER

KNÆK CANCER: EKSPERIMENT FOR LIVET TRAILER

VILD MED DANS KNÆKKER CANCER TRAILER

KNÆK CANCER LIVE TRAILER

ON SCREEN GRAPHICS

OFF AIR ELEMENTER

ABRIBUS

Plakaterne er en kombination af TV 2’s branding kampagne Alt det vi deler og Knæk Cancer. Fem forskellige TV 2 chefer deler deres historie om, hvordan de har haft kræft tæt inde på livet. Plakaterne blev hængt op internt på TV 2 både på Teglholmen og Kvægtorvet.

OUTDOOR

DIGITALE ELEMENTER

WEB- & MOBILBANNERE

FACEBOOK

Med mere end 330.000 fans er Facebook en vigtig platform for Knæk Cancer kampagnen. I år lavede vi flere tiltag på Facebook, som den nu afdøde skuespiller Ole Thestrups opfordring. Derudover satte mange danskere et Knæk Cancer badge på deres profilbillede, de fulgte med i vores Facebook live konkurrence om en bil eller kommenterede/likede/delte de mange opslag om danskere, der er berørt af kræft.

FACEBOOK COVER

INSTAGRAM

På Instagram lavede vi aktiviteten #knækcancerblomst, hvor danskerne skulle fortolke Knæk Cancers logo og dele et billede, så ville Boozt.com donere 20 kr. til Knæk Cancer. Desuden blev den officielle Knæk Cancer T-shirt også delt her.