KNÆK CANCER 2018

  • Instagram
  • Outdoor
  • Event
  • App
  • Kampagnesite
  • TV
  • Trailer

Normalt siger vi ”stå sammen”, men i årets Knæk Cancer-kampagne opfordrede vi danskerne til at gøre noget for sagen: Spred budskabet, støt, start en indsamling, lav en #KnækCancerBlomst!

Udover at få aktiveret danskerne, var de pårørende et stort fokus i Knæk Cancer 2018.

Lanceringstrailer

Knæk Cancer LIVE trailer

Knæk Cancer blomst trailer

DIGITALE VIDEOER

Det går pengene til

Vi spurgte en række kendte danskere, om de ville være medafsendere på budskabet om, at Knæk Cancer er vigtigt samt fortælle, hvad pengene går til.

De to film blev delt på sociale medier med link til detgårpengenetil.dk.

DIGITALE VIDEOER

#Knækcancerblomst videoer

Til at sætte danskerne i gang med at lave Knæk Cancer blomster lavede vi tre små inspirationsfilm.

Målet var at se 15.000 blomster fortolket af danskerne. Boozt.com donerede 20 kr. for hver #knækcancerblomst.

CO-CREATION

Danskernes #Knækcancerblomst skabe opmærksomhed om den gode sag og donerede samtidig 20 kr.

DIGITALE VIDEOER

Start din egen indsamling

For at inspirere danskerne til at starte deres egen indsamling, lavede vi tre case-film til sociale medier.

Målet var at vise, at man kan samle ind, uanset om man er alene, en gruppe venner eller en stor forening.

Instagram

Facebook

Banner på Hovedbanegården

Webbannere

Merchandise

Årets Knæk Cancer blomsterpins var et samarbejde med Aller, hvor vi lavede et reklamespot og opslag på sociale medier.

Ligeledes var Knæk Cancer T-shirten et samarbejde med Boozt.com, hvor salget blev boostet med opslag og en konkurrence på sociale medier.

Intern kampagne

TAKKE-VIDEO