Knæk Cancer

STÅ SAMMEN – KNÆK CANCER

For niende gang står TV 2 og Kræftens Bekæmpelse sammen med danskerne og afholder ‘Knæk Cancer’ i uge 43. Vi sætter fokus på det faktum, at 1 ud af 3 danskere rammes af kræft, og ud af dem vil der være rigtig mange, som du har mødt. Mennesker, som du gennem Knæk Cancer kan gøre en forskel for.

I hele uge 43, hvor TV 2 har fokus på Knæk Cancer, pakker vi fladen ind i årets Knæk Cancer kampagneidentitet. De små klip kaldes “identer” og tager, i Knæk Cancer kampagnens tilfælde, afsæt i vores overordnede brandingfilm.

MARK OG MELVIN ER PÅ DYBT VAND – OG SPARKER PÅ INSTAGRAM OG FACEBOOK GANG I EN AKTIVITET, HVOR VI OPFORDRER DANSKERNE TIL AT DELE DERES FORTOLKNING AF KNÆK CANCERS LOGO MED #KNÆKCANCERBLOMST

.

FORMÅLET ER AT UDBREDE VORES KAMPAGNE OG VIGTIGST AF ALT, AT SAMLE DANSKERNE OG FORTÆLLE, AT ALLE KAN VÆRE MED TIL AT SAMLE IND TIL KNÆK CANCER.

SOM EN DEL AF KNÆK CANCER KAMPAGNEN, SKAL TV 2 SAMMEN MED KRÆFTENS BEKÆMPELSE FORTÆLLE DANSKERNE HVAD PENGENE FRA INDSAMLINGEN GÅR TIL. VI HAR I ÅR MARK OG MELVIN PÅ BESØG HOS CHEFLÆGE NIELS KROMAN FRA KRÆFTENS BEKÆMPELSE, DER SVARER PÅ SPØRGSMÅL FRA DE TO OM ALT FRA LIVE-SIGNAL på INSTAGRAM TIL IMUNTERAPI, DER LYDER SOM DAR SALIM..

tv.tv2.dk/knaekcancer

© TV 2 MARKETING 2017. ALL RIGHTS RESERVED.