Rita – sæson 4

  • Print
  • Outdoor
  • TV
  • Trailer

Med det kreative springbræt “Tilbage på skolebænken” lancerer vi sæson 4 med en integreret “back to school” kampagne. En kampagne, som både teaser at Rita i denne sæson har skolestart på en helt ny skole, men som også tager Rita med ud i danskernes virkelighed op til skolestart. Kampagnens opgave er at skabe begejstring og nysgerrighed. Begejstring, fordi seerne får den Rita, som de elsker, tilbage. Nysgerrighed, fordi den nye sæson byder på et helt nyt og spændende lag af Ritas karakter.

Teaser trailer

Traileren skal indledende vække seernes opmærksomhed, og gøre dem nysgerrige på, hvad det er, Rita vender tilbage til.

Lanceringstrailer

Traileren skal etablere sendetidspunkt, samt give seerne et kort indblik i, hvad den nye sæson byder på.

Banner på Københavns Hovedbanegård

Dynamisk banner på Hovedbanegården i København med nedtælling til skolestart/premieredag.

Uddeling af Ritaternet bogindbindingspapir

Op til premieren vil vi, på Københavns hovedbanegård, uddele bogindbindingspapir i smukke Rita tern, med dertilhørende navne label. Se mockup nedenfor.

Skolefoto hack

I samarbejde med Modul foto har vi, på udvalgte skoler, hacket os ind i årets skolelærerfoto og tilføjet en ekstra lærerinde på billedet. Men ikke en hvilken som helst én af slagsen… I bedste skolelærerstil får de pågældende lærere leveret det ‘alternative’ foto i deres dueslag, med en PLAY voucher tilføjet på bagsiden.

Optaktsvideo til live diktat på Facebook

Den 16. august giver vi for første gang Ritas fans mulighed for at prøve, hvordan det er at have Rita som lærer. Det sker, når vi live på facebook afvikler diktat med selveste Rita ved katederet.

Intern markedsføring – Dagens dresscode er ‘Rita-tern’

På premieredagen ønsker vi at sætte fuld fokus på Rita, ved at opfordre alle TV 2 medarbejdere til at iføre sig ternet skjorte

Abribus