Stjernekigger

  • TV
  • Trailer

Med kampagnen skulle alle vide, at ZULU hver uge er top-aktuel med kendisstof, når Mark le Fêvre stikker til de kendte, udstiller deres gøren og laden og ikke mindst pressens måde at håndtere hele kendisstoffet på.

Lancering

Traileren skulle etablere Mark le Fêvre som ZULUs nye kendisekspert, og det blev gjort i et velkendt American Psycho set-up.

Identer

Stjernekiggeridenter spredt i fladen for at gøre seerne bekendte med programmets tagline; “Det’ så kendt gjort”.

Velkomstvideo til TV 2 PLAY

En personlig video til nye kunder, som på baggrund af Stjernekigger, havde købt TV 2 PLAY.

Pop-up

Mark le Fêvre poppede i ny og næ op på TV-skærmen med sin tagline; “Det’ så kendt gjort”.

Youtube Bumber add

En kort 6 sekunders video, som hver mandag, skulle pege ind på programmet for at huske folk på at se Stjernekigger.