Vild med dans 2015

Kampagnen skal gøre seerne til en del af et festlig fællesskab omkring Vild med dans.

Formatet for Vild med dans er kendt, men indpakning og eksekvering skal fornyes, så seerne endnu engang bliver draget af fællesskabet, festen og livsglæden. Vild med dans skal opleves som et festligt fællesskab, som seerne kan tage del i.

Kampagnen skal gøre seerne til en del af et festlig fællesskab omkring Vild med dans.

Formatet for Vild med dans er kendt, men indpakning og eksekvering skal fornyes, så seerne endnu engang bliver draget af fællesskabet, festen og livsglæden. Vild med dans skal opleves som et festligt fællesskab, som seerne kan tage del i.

Credits

Lillemand identiteten er udviklet internt på TV 2 af Sebastian Zamorski, Kenneth Egholm og Mette Kock-Hansen. Astrid Wolf var Kampagneleder.

Tester

10000 kr

Test 1

7500 kr

Test 2

5000 kr

Test 3

lorem

67

test

50

test 2